محمدساممحمدسام13 سالگیت مبارک

قصه های پسر،غصه های پدر

شهریور نود-خونه مادر بزرگه

1390/6/25 11:13
نویسنده : پدر
1,600 بازدید
اشتراک گذاری

خونه مادر بزرگه

سلام محمدم

بعد از چند ماهی دوباره توانستم که مطلب جدیدی در وبلاگت بنویسم و عکس جدیدت را آپلود کنم

عزیزم حالا دیگر از نوزادی  فاصله گرفته ای و هم لبخندهایت و هم گریه هات کمی مردانه تر شده

گرمای تابستان در شهر ما سپری شده و جای خودش را به خنکای  پاییز داده و برگ درختان رفته رفته زردی را حس میکنند.مادر بزرگ میگوید که بچه ها در سن تو ،درمقابل سرما بسیار آسیب پذیرند وباید بیشتر مواظبت باشیم. دلم زود زود برای لبخندهایت تنگ می شود وحتی گریه های گاه بی گاهت را دوست دارم .این روزها کمی احوالم خوش نیست و نمیتوانم زیاد به مادر در کارهایت کمک کنم.تو دعا کن تا هرچه زودتر خوب شوم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان آرین
25 شهریور 90 11:16
سلام بلا به دور
بابا هومن
28 شهریور 90 18:15
سلام امیدوامر زود تر خوب بشید و بیشتر بنویسید چون به قول یکی از دوستان "میترسم نسل بابا های وبلاگ نویس منقرض بشه " حد اقل بخاطر اینکه نسلمون منقرض نشه بنویسید به ما هم سر بزنید
مامان باران
31 شهریور 90 18:01
سلام خوشحال شدیم دوباره برگشتید. چقدر بزرگشده محمد سام عزیز.امیدوارم همیشه سالم باشید
مامان صدرا
5 مهر 90 8:46
سلام ، هزار ماشاالله ، خیلی ناز شده ، خدا حفظش کنه ، خیلی کوچولو و بامزه است ، بچه ها توی این سن خیلی دوست داشتنی تر هستند
مريم
24 مهر 90 11:41
خواستم بگم خيلي پدر با احساسي هستين اميدوارم محمد عزيز هم مثل پدرش باشه موفق باشيد
مامان دریا
25 مهر 90 19:18
ایشالله هر چه زودنر خوب بشید و بیشتر در مورد گل پسرتون بتویسید.
مامان متین
4 آبان 90 11:32
وبلاک زیبایی دارید به ماهم سربزنید نیاز به راهنماییتون دارم
مونا ( مامان النا )
29 آبان 90 22:30
سلام به عسل خاله با پست تولد النا آپیم بیا پیشمون
مامان ابوالفضل
12 آذر 90 19:01
ای جانم سلام چه عسلیه این گل پسر
مامان نادیا و نلیا
12 دی 90 9:50
وبلاگ قشنگی دارین...خوش به حال محمد سام عزیز که پدر به این خوبی داره...خدا براتون حفظش کنهبه ما هم سر بزنین خوشحال میشیم
yasin
19 دی 91 13:46
سلام بابای محمد سام پسر من دقیق هم سن پسر شماست با چه امیدهایی منتظرش بودم اما افسوس....... فقط واسش دعا کنید ممنون