محمدساممحمدسام، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

قصه های پسر،غصه های پدر

یک سالگی

1391/4/7 12:58
نویسنده : پدر
1,125 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستانی که به من لطف دارند و گاهی سر به این وبلاگ می زنند.متاسفانه چند ماهیست که وبلاگ را نمیتوانم بروز کنم.نام وبلاگ را از دل نوشته های  پدر برای فرزند به غصه های پدر ..قصه های پسر  تغییر دادم که البته علت دارد که فعلا نمیخواهم بازگو کنم و علت بروز نکردن وبلاگ هم شاید درگیرهایی بوده که در این چند ماهه بخاطر محمدم داشتم.امیدوارم باز نتوانم مطالب جدیدی بنویسم.....محمدم چند روزیست که شروع به راه رفتن کرده و افتان وخیزان  وبی محابا به هر سوی میرود ..اما دغدغه من و مادر چیز دیگریست.شما هم برامی محمد سام ما دعا کنید..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

كتاب آفرينش نيايش
7 تیر 91 13:12
سلام . بالاخره آپ شديد ؟ هميشه به وبلاگ محمدسام سر مي زنم و از اينكه بروز نمي شد نگران بودم .
مامان مریم (مامان بهنود)
8 تیر 91 11:22
مدتی که وبلاگ رو بروز نکردین با خودم گفتم این یه پدر هم که با احساس بود , جا زد و رفت.... کلی به شوهرم از شما تعریف کرده بودم ! واقعا خوشحالم که بین این همه بابا های سیب زمینی یه بابای با احساس هم پیدا شد ! خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنین و ما رو بعنوان دوستتون انتخاب کنین
مامان علی خوشتیپ
17 تیر 91 9:49
سلام امیدوارم که زودتر مشکلاتتون حل بشه و بازم برای گل پسرتون بنویسید ماشاالله پسر نازی داری.ایشاالله دومادیشو ببینید
مامان امیر مهدی
7 شهریور 91 13:52
سلام یک سالگیت مبارک محمد جووون بابای مهربون انشاالله که همه مشکلات حل بشه به ما هم سر بزنید