محمدساممحمدسام، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 21 روز سن داره

قصه های پسر،غصه های پدر

اولین خواب یک فرشته

1390/3/21 13:10
نویسنده : پدر
1,254 بازدید
اشتراک گذاری

لا لا لا لا گل چايي                     تو نيني خوشگل مايي
چه شيريني عزيز من                 مگه قند و مربايي
به زنبور عسل گفتم                  نياد اينجا گلم خوابه
اگه وز وز كنه امشب                 گلم آروم نمي خوابه.

اولین خواب يک فرشته

محمدم ،پس از تولدت در بيمارستان و گريه هايي که از عمق وجودت نشأت مي گرفت و راه تنفست را براي آغاز دم و بازدمهاي پاکت آماده ميساخت و بشارت حضورت را در اين جهان بر پدر و مادر ميداد،لباسهاي سفيدي برتو پوشانيدم تا با پاکي وجودت  همسان گردد.

عزيزم،آغاز سفرت با گريه و پس از آن خوابي روئايي  که تورا آماده حضور دراين دنيا ميکرد.نميدانم در اولين خوابت چه ديدي،اما هر چه هست از زمان حضورت برکت خداوند بر خانه جاريست.شايد خداوند بخاطر پاکي فرشته مهرباني که ميهمان  ما شده ،نظر لطفش را بر خانه ما بيشتر نموده وآنرا سرشار از معنويت و برکت نموده است.

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

haleh & termeh
19 خرداد 90 13:30
@};فوقالعاده است-
فرشته جون جونی کیمیا
19 خرداد 90 16:56
سلام علیکم مبارکتون باشه قدمش خیر وزیرسایه امام زمان بزرگ بشه ودر رکاب آقامون باشه انشاالله ازنگارش شما متوجه شدم انسان مومن ووارسته ای هستید انشاالله دامادیشو ببینید اگه میشه دوتا ازعکسای روز مادررا حذف کنید یکی اون عکسی که خانمه موهاش آبیه دومی هم آخرین عکس چون به این وبلاگ بامحتوای قرآنی نمیاد امیوارم ناراحت نشین با مامان گلش تبریک بگین شمارو لینک کردم به ما هم سربزنید
مینا
21 خرداد 90 17:26
آی عزیزم خیلی خوشکل می خوابی عمه جوووون
منا مامان فینگیلی
25 خرداد 90 14:10
سلام روز پدر را به شما تبریک میگم و امیدوارم سالهای سال در کنار خانوادتون سالم و تندرست باشید
مادر نیایش کتاب آفرینش
8 تیر 90 10:58
سلام . عید میعث رو تبریک می گم . محمد سام جان خوبه ؟ اوایل خیلی مرتب بروز می شدین . امیدوارم این بروز نشدنتون مسئله مهمی نباشه . در هر حال من لینکتون کردم و هر روز سر می زنم . موفق باشین .
مامان ماهان عشق ماشین
9 تیر 90 0:04
سلام عزیز کوچولو عیدت مبارک.
مامان علیرضا
11 تیر 90 8:30
شعر لطیفی و پر از احساسیه. خدا پسرتونو حفظ کنه
sara
24 تیر 90 4:14
سلام دوست عزیز بهتون تبریک میگم وبلاگ خیلی زیبایی دارید، ازشما دعوت میکنم این مجموعه های آموزشی و لباسهای بچه گانه را ببینید در ضمن مجموعه های آموزشی خوب و مفیدی برای بزرگسالان هست که توش آموزش ورزشهای لاغر کننده و یوگا و ماساژ و آموزشهای مربوط به نگهداری از نوزاد و کلی چیز مفید دیگه هم هست http://www.ninicenter.com/ در ضمن خوشحال میشم که با هم تبادل لینک کنیم میتونید در قسمت تبادل لینک رایگان سایت من لینکتون را بذارید و لینک من را هم به اسم فروشگاه محصولات کودک در لیست دوستانتون اضافه کنید،ممنونم